التخطي إلى المحتوى

قامت الإعلامية مفيدة شيحة بمهاجمة والدة الفنانة شيرين عبد الوهاب بعنف شديد، وذلك بسبب الأزمة الكبيرة التي تتعرض لها في الوقت الحالي، وما تحدثت عنه أمس مع الإعلامي عمرو أديب في برنامجه.

مفيدة شيحة تدعم شيرين عبد الوهاب في أزمتها

وقالت الإعلامية مفيدة شيحة “الفنانة شيرين عبد الوهاب تمر بأزمة نفسية وصحية، وألوم والدتها وشقيقها على تصريحاتهم التليفزيونية وفضح أسرارها وظروفها الشخصية”.

نصيحة مفيدة شيحة لوالدة شيرين عبد الوهاب

وتحدثت مفيدة في برنامج الستات الذي يبث على قناة النهار، وقالت “أناشد أهل شيرين.. لموها في حضنكم وهي مش محتاجة الناس القريبين منها انهم يطلعوا يتكلموا عليـها، احتوائها مهم دلوقتي”.

وتابعت قائلة “أقول لأهل شيرين عبد الوهاب لو كنتم عايزين هذه الثروة اللي بتساعد في البيت وفاتحة بيوتكم  تفضل شغالة وتستمر في عملها، وخطأ فادح من الأم أن تهاتف عمرو أديب علي الهواء وتبلغه بكل سلوكيات شيرين لأنها بنتك، والأخ هو الضهر والسند المفترض يحتوي اخته مش يطلع يتكلم عليها بشكل سلبي وسيء”.

نصيحة مفيدة شيحة لشيرين عبد الوهاب

وأضافت مفيدة “أكبر ضرر وقع علي شيرين عبد الوهاب كان من أهلها لما فكروا انهم يبهدلوها علي السوشيال ميديا وعلي الشاشات، خلوها تخف وتتعالج وتهدأ نفسيا وتطلع أول البوم ليها وتنبسط وكلنا بنقع في الغلط وبنقع في ظروف نفسية صعبة”.

ووجهت نصيحة لشيرين قائلة “أقول لشيرين عبد الوهاب كل واحد فينا بيمر بظروف وبنتينك أولى بيكي ومحتاجينك وجمهورك بيحبك ومستنيك تعملي أغاني أقوى من الأول، وأقول لوالدة شيرين واخوها عيب اللي عملتوه امبارح في بنتكم”.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *